joi, 17 septembrie 2009

Ce mai colectioneaza lumea?

1.Colectie de cutii de chibrituri
Colectie de cutii si etichete de cutii de chibrituri fabricate in Romania si colectionate in perioada 1965-2006

2. Curse de soareci
Fiecare om are o trasatura, o idee, ceva mai mult sau mai putin ciudata. Unii...mai mult. O persoana care colectioneaza curse vechi de soareci.

3. Cea mai mare colectie de pokemon din lume
O femeie numita Pikabellechu detine recordul mondial pentru cea mai mare colectie de pokemon. Ea are de toate, de la masina in forma de pokemon, pana la telefonul "pokemon". "Mi-am creat propriul costum pe care il port la evenimentele importante" spune femeia.

4. Colectia de masinute
Un barbat a facut a scos la licitatie in anul 2008 colectia sa impresionanta de masinute: peste 1000 de masinute foarte rare. Licitatia a inceput de la 99.000 de lire sterline, dar inca nu s-a facut public numele castigatorului licitatiei.

5. Colectia de sapunuri
O pensionar din Birmingham, Marea Britanie, a colectionat peste 5.000 de sapunuri din intreaga lume. Carol Vaughn, in varsta de 65 de ani, colectioneaza sapunuri din 1991 si nu are de gand sa se opreasca prea curand.

6. Colectie de cutii de chibrituri
Una dintre cele mai impresionante colectii de cutii de chibrituri din sud-estul Europei se afla la Timisoara. Posesoarea ei, Dorotea Momir, a inceput sa culeaga cutiutele din intreaga lume, inca din 1965. Colectia numara astazi aproape 3.000 de piese.

2 comentarii:

  1. Eu colectionez carti postale vechi nerulate.Momentan sunt la vanzare pe unul din blogurile mele, daca e cineva interesat.

    Colectie poa'sa fie si de ambalaje de staniol de la ciocolata.Am tinut asa ceva de la 5 pana la 16 ani.Sotul meu colectioneaza sticle de parfum goale,cd-uri, magneti de frigider, scrumiere si suporti de pahare

    RăspundețiȘtergere
  2. ai nevoie de sticle de parfumuri goale ???

    RăspundețiȘtergere